Advertisement

סלקום שביתה - עמית סגל מנכ ל סלקום אבי גבאי לא התכוון להזדהות עם הפורעים הערבים ערוץ 7 : נזכיר שבימים אלה לא רק שמעזה ירו מעל 6,000 טילים על ישראל, גם ערביי ישראל יצאו לפרעות נגד יהודים ביפו.

סלקום שביתה - עמית ס×'ל מנכ ל סלקום א×'×™ ×'×'אי לא ×"תכוון ל×"×–×"×"ות עם ×"פורעים ×"ער×'ים ערוץ 7 : נזכיר שבימים אלה לא רק שמעזה ירו מעל 6,000 טילים על ישראל, גם ערביי ישראל יצאו לפרעות נגד יהודים ביפו.. ועד עובדי קבוצת סלקום והנהלת החברה ️. לגלוש בו זמנית, ליהנות ממשחקים אונליין, לגלוש חלק יותר גם עם כמה מכשירים יחד. הוא נכנס לשם מכיוון שהתגובה שהוא פירסם מאששת את הטענה הראשונית נגד המותג. חדשות, דעות, תרבות, ספורט, כלכלה מהארץ והעולם | ישראל היום ישראל גנץ כתב למנכל סלקום:

שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם? אנחנו נגד גזענות ובעד אהבת חינם ! לא כולם אהבו את זה ועד העובדים והנהלת סלקום קיימו אירוע בקריאה. מחר נפסיק את העבודה בסלקום לשעה של מחאה. סלקום הודיעו על שעת שביתת מחאה היום.

ש×'יתת פתע ×'סלקום מלחמ×
ש×'יתת פתע ×'סלקום מלחמ×" על ×"×'ית from www.ynet.co.il
בכרזה שפרסמה אתמול החברה נכתב: ראש המועצה, שלמה נאמן, אמר: לא כנגד הפוגרומים של הערבים, אלא קיצוניים. שביתה ביום בו אויביי ישראל מתגייסים לסייע לחמאס בשעת מלחמה על ידי חבלה במשק מבפנים. מחר נפסיק את העבודה בסלקום לשעה של מחאה. אל תתנו לקומץ קיצוניים לקבוע לנו את סדר היום. החל משעה 13:00 ועד לשעה 14:00 נצא. סלקום הודיעו על שעת שביתת מחאה היום.

חווית גלישה וביצועים חזקים עם אינטרנט במהירות שלא הכרת.

חברת סלקום אמרה בתגובה כי העיתוי של המחאה, באותו יום בו מתקיימת שביתה כללית בחברה הערבית, היה שגוי. נזכיר שבימים אלה לא רק שמעזה ירו מעל 6,000 טילים על ישראל, גם ערביי ישראל יצאו לפרעות נגד יהודים ביפו. ד., ז' בסיון, 14:50 (18/05/2021) במקביל לשביתה אצל הערבים. חווית גלישה וביצועים חזקים עם אינטרנט במהירות שלא הכרת. לא כולם אהבו את זה ועד העובדים והנהלת סלקום קיימו אירוע בקריאה. החל משעה 13:00 ועד לשעה 14:00 נצא. חברת סלקום לקחה אמש (ג') חלק,. לא כנגד הפוגרומים של הערבים, אלא קיצוניים. הוא נכנס לשם מכיוון שהתגובה שהוא פירסם מאששת את הטענה הראשונית נגד המותג. מה שאנחנו עושים היום קובע את המציאות של כולנו מחר. (ללא קרדיט) ניר שטרן שיגר הבוקר סרטון לכל עובדי החברה ובו התייחס לתוכנית ההבראה, בו אמר כי סלקום היא מובילת שוק, אך יש צורך בשינוי גדול. ועד עובדי קבוצת סלקום והנהלת החברה ️. שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם?

מנכל חברת סלקום, ניר שטרן, שלח הבוקר (ג') סרטון לעובדים ובו התייחס לתוכנית ההבראה בחברה, הכוללת מהלכי התייעלות רחבים ופיטורים של מאות עובדים.זוהי שעה קשה עבורי ועבור הנהלת החברה, אמר שטרן, אני לא. כזכור, ועדת המעקב של הציבור הערבי הכריזה היום (שלישי) על שביתה כללית. ד., ז' בסיון, 14:50 (18/05/2021) במקביל לשביתה אצל הערבים. זעם על חברת התקשורת סלקום בשל השתתפות עובדיה היום (שלישי) בשביתת מחאה של יהודים וערבים. חדשות, דעות, תרבות, ספורט, כלכלה מהארץ והעולם | ישראל היום

תזכורת ×
תזכורת ×"חל מיום ר×'×™×¢×™ 7 11 ש×'ית×" כללית ×'משק כולל ×"עיריות ×¢×" ל×"ו×"×¢×" ×—×"ש×" ×'מחא×" על ×'עיית ×"×"רו×'ים ×'תאונות ×'×¢× ×£ ×"×'ניין ×'כת×'×" פירוט מי שו×'ת Be106 ×—×"שות רחו×'ות from cdn.be106.net
מותג או עסק לא נכנס למשבר רשת בגלל פוסט. החל משעה 13:00 ועד לשעה 14:00 נצא. סלקום הודיעו על שעת שביתת מחאה היום. שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם? הוא נכנס לשם מכיוון שהתגובה שהוא פירסם מאששת את הטענה הראשונית נגד המותג. ראש המועצה, שלמה נאמן, אמר: אנחנו נגד גזענות ובעד אהבת חינם ! מכיוון שאנחנו מדברים על יום שביתה, יום הזדהות של המגזר הערבי ואני לא חושב שסלקום כחברה ישראלית הייתה צריכה להצטרף לשביתה.

נזכיר שבימים אלה לא רק שמעזה ירו מעל 6,000 טילים על ישראל, גם ערביי ישראל יצאו לפרעות נגד יהודים ביפו.

זעם על חברת התקשורת סלקום בשל השתתפות עובדיה היום (שלישי) בשביתת מחאה של יהודים וערבים. אנחנו נגד גזענות ובעד אהבת חינם ! ד., ז' בסיון, 14:50 (18/05/2021) במקביל לשביתה אצל הערבים. שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם? חברת סלקום אמרה בתגובה כי העיתוי של המחאה, באותו יום בו מתקיימת שביתה כללית בחברה הערבית, היה שגוי. סלקום הודיעו על שעת שביתת מחאה היום. מחר נפסיק את העבודה בסלקום לשעה של מחאה. על סלקום השביתה היום את העבודה לשעה: אל תתנו לקומץ קיצוניים לקבוע לנו את סדר היום. חווית גלישה וביצועים חזקים עם אינטרנט במהירות שלא הכרת. ועד עובדי קבוצת סלקום והנהלת החברה ️. בעקבות החלטת חברת סלקום לקיים מחאה כנגד הקיצוניים משני הצדדים, הודיעו אלפים על ניתוק המנוי שלהם בחברת סלקום ומניית החברה התרסקה קשות בבורסה (חדשות בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. אנחנו מצפים מחברת סלקום שתסייע למשק הישראלי, לא שתזיק לו מבפנים עם שביתות וחיזוק לגרועים שבאויבנו.

ישראל גנץ כתב למנכל סלקום: בכרזה שפרסמה אתמול החברה נכתב: חברת סלקום לקחה אמש (ג') חלק,. כיף מאי 18, 2021 2:37 pm. הוא נכנס לשם מכיוון שהתגובה שהוא פירסם מאששת את הטענה הראשונית נגד המותג.

Magde Qasim Magde Qasim Twitter
Magde Qasim Magde Qasim Twitter from pbs.twimg.com
מחר נפסיק את העבודה בסלקום לשעה של מחאה. לא כנגד הפוגרומים של הערבים, אלא קיצוניים. החברה עשתה טעות, הם יספגו נזק די גדול. הוא נכנס לשם מכיוון שהתגובה שהוא פירסם מאששת את הטענה הראשונית נגד המותג. סלקום השביתה היום את העבודה לשעה: נזכיר שבימים אלה לא רק שמעזה ירו מעל 6,000 טילים על ישראל, גם ערביי ישראל יצאו לפרעות נגד יהודים ביפו. בעקבות החלטת חברת סלקום לקיים מחאה כנגד הקיצוניים משני הצדדים, הודיעו אלפים על ניתוק המנוי שלהם בחברת סלקום ומניית החברה התרסקה קשות בבורסה (חדשות בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. ישראל גנץ כתב למנכל סלקום:

לא כנגד הפוגרומים של הערבים, אלא קיצוניים.

חדשות, דעות, תרבות, ספורט, כלכלה מהארץ והעולם | ישראל היום אנחנו מצפים מחברת סלקום שתסייע למשק הישראלי, לא שתזיק לו מבפנים עם שביתות וחיזוק לגרועים שבאויבנו. חברת סלקום לקחה אמש (ג') חלק,. נזכיר שבימים אלה לא רק שמעזה ירו מעל 6,000 טילים על ישראל, גם ערביי ישראל יצאו לפרעות נגד יהודים ביפו. מנכל חברת סלקום, ניר שטרן, שלח הבוקר (ג') סרטון לעובדים ובו התייחס לתוכנית ההבראה בחברה, הכוללת מהלכי התייעלות רחבים ופיטורים של מאות עובדים.זוהי שעה קשה עבורי ועבור הנהלת החברה, אמר שטרן, אני לא. אל תתנו לקומץ קיצוניים לקבוע לנו את סדר היום. בכרזה שפרסמה אתמול החברה נכתב: סלקום כנראה לא תהפוך לזלקום, אבל את היום הזה היא לא תשכח בקרוב. ועד עובדי קבוצת סלקום והנהלת החברה ️. מחר נפסיק את העבודה בסלקום לשעה של מחאה. ד., ז' בסיון, 14:50 (18/05/2021) במקביל לשביתה אצל הערבים. ראש המועצה, שלמה נאמן, אמר: כיף מאי 18, 2021 2:37 pm.

שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם? סלקום. אל תתנו לקומץ קיצוניים לקבוע לנו את סדר היום.

Posting Komentar

0 Komentar